Hogyan kapom meg a vásárolt termék használati utasítását?
Ha a megvásárolt termékhez szeretnéd megkapni az elektronikus használati útmutatót, akkor kérünk, hogy írj nekünk egy emailt, és elküldjük számodra!
Hogyan tudom módosítani a rendelésem?
A rendelésed módosításához chatelj velünk és mindent megteszünk, hogy segíthessünk. Ha elakadsz, írj nekünk bátran!
Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem?
A rendelésed állapotát a fiókodban tudod megnézni. Jelentkezz be, és kattints a "Rendeléseim" fülre. Ott minden infót megtalálsz!
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Többféle fizetési módot kínálunk: bankkártya, utánvét, és személyes átvétel esetén fizethetsz készpénzzel, bankártyával, OTP SZÉP kártyával. Válaszd azt, ami neked a legkényelmesebb!
Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?
Ha egy termék nincs raktáron, nem tudod megrendelni, de kérheted az áru beszerzését. Írj nekünk, és mi mindent megteszünk, hogy beszerezzük neked!
Hogyan tudom lemondani a rendelésem?
A rendelésed lemondásához írj nekünk emailben, chatelj velünk, vagy hívj minket telefonon! Ha már feladtuk, sajnos nem tudod lemondani, de visszaküldheted.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Választhatsz Express One, MPL futárszolgálat vagy Foxpost csomagautomata közül.
Mikor érkezik meg a rendelésem?
A szállítási idő a választott módtól függ. Express One és Foxpost esetén 2-5 munkanap, MPL esetén 2-10 munkanap.
Hogyan tudom megváltoztatni a szállítási címet?
Írj nekünk chaten, vagy emailben, ha már úton van a csomag, hívj minket!